Saturday, May 2, 2009

intregiti...

salam integriti wat sume....

malaysia merupekn satu ngre yg amt menitikkn perpaduan,intregriti....papela.skrg aku nk cter...sal intregriti b'dsrkn club EPL.hehe.saje nk share.boring ni...aku duk sorg2 kat blik.member umah g bengkel.aku skip sbb de hal td...hehe.skop aku juz dlm umh aku ni je....aku,jijul,froo_cast,chip,ash n cai.

cai (bukan nm sbnr)

dlu dak ni kureng tau sal bola...haha.tp slps lme b'knln org cm aku,lan n chip serta ash,pengetahuan die sal bola smkin lme smkin mningkt.1 improvemnt yg agk mnakjubkn...hehe.die ni fan chelsea...n player die plg suke klu main fifa.korg msti tau kn sape.........?drogba la....klu maen chelsea,msti die juz m'hrpkn drogba tuk gol.hampeh.asal perak tp...kate jijul....cai ni perak-kl....haha.sbb slang die len sket...kL+Perak.hahaha.

ms sem 1 dlu...hehe.aku xtau pe status die...haha.bju arsengal die de,bju man u die de malah bju chelsea die bru de sem lps (sem3).hehe.jgn mrh yer cai.hehe.aku xde topik dh...hahaha.

cai sbg fan man u,



cai sbg fan arsengal,



cai sbg fan chelsea (ni bru btul),
pnt lak.nk rht kjp la...hehe.cai ble ko lek nnti,jgn mrh e..aku amek gmbr ni sume dr laptop ko.haha.sal dak2 len.tgu ok!akn mnyusul kemudian...hehe.

p/s : cai akn setia pd che??

salam....

1 comment:

  1. weh...aku da la pening wat report neh...tjumpe lak blog ko...tgk font...ish...mkn pening taw..huuu

    ish,korang nih,xckp minat bola..kn lg baik cite psl bola dr bgossip...hihi**gelak sopan sbg bukty xsukew bgossip***

    ReplyDelete