Thursday, June 11, 2009

- finally -




















assalamualaikum sume!!

selepas hampir genap sebulan aku x menyentuh/bermain futsal, ari ni (ari ke11 aku duk UMP) akhirnya....(^_^) dapat gak main futsal..hehe.hepi gler beb.aku rase tadi aku cam excited giler..cam kanak2 keriangan...berbekalkan stamina yg ade (semalam aku joging.tp 1 round je.hehe) aku ajak si ilham miskon main futsal..mule2 3org je (termasuk aku la tu.hehe) ktorang main passing2 je...tapi bes gak..dapat rembat2..keh3.lepas boring main passing2,ktorg main gol satu.kire main rebut2la tuk wat gol..main lebih kurang 5mnit,si ilham miskon (memang name sebenar.siap name ayah lg.haha) pancit...wakakaka.lemah tol die ni..katenye "aduh...xtahan...pancit siot...". pastu ktorg juz duk lepak kat kawasan court tu...borak2 sal LI la..Konvo la..Kerja la..Hadiah Canseleri la... (ngarut je sume tu)

akhirnya mebi sebab berkat sabar ktorang tunggu,finally...ade la orang datang..ayie (bukan nama penuh) pastu makin lama makin ramai...so..cukup la forum.10 orang (5sebelah) tapi teruk gak la aku main...shot banyak tapi sume defend..haram..pastu kene OLe!! ni la aku x paling tahan..hehe.aku pantang tol kene OLE...nak2 OLE + gol...(punca la.hehe)

tuhan...ALHAMDULILLAH...syukur...kau telah bagi aku main futsal..

p/s : jom futsal KAMARUL IZHAN (conpem nama sbenar!) jangan nak cakap banyak lagi!keh3..hehe

- ENd -

No comments:

Post a Comment