Sunday, June 7, 2009

-revolusi-

-Salam-

waaaaa....hahaha.bgn pg2 buta ni xtau nk wtpe...saye memi! bkn memi JJ... (^_^). hmmm..boring2 aku,aku bukak la intrnet..search itu search ini..ble dh abis rutin m'bace ape yg ade kat www.goal.com, www.manutd.com, www.ump.edu.my serta tenfung.mybrute.com.hahaha.aku rase pg ni aku nk cri mnde2 lwk sket...xnk dh sal bola.lgpun dorg ngh international game..lupe nk gtau,para peminat man utd,boleh la anda beli tiket anda skrg. plg senang gi al-ikhsan la..hehe.man utd d jangka dtg malaysia 18hb Julai 2009.dorg akn lwn team malaysia kte!haha.tp....sedihnye aku xdpt ikut...akak aku nk tunang ms 2..xde luck la aku nk jupe player2 man utd depan2...of kos la aku nk tgk ronaldo depan mate aku!haha.

ops!!slp gmbr!!!hahaha.ni ronaldo GEMUKZZ..















haaaa...yg sebelah kanan ni baru betoi!!
CR7





ni haaa...aku ade santapan gelak untuk korg..klu xnk gelak pun xpe...keh3..

situasi pertama
pak pandir + kondom

Pak Pandir mengadu pada pegawai kesihatan:"Doktor, doktor kata kalau pakai itu kondom, Mak Andih saya tak boleh beranak, tapi selepas saya pakai, dia beranak juga, sudah berduyun-duyun anak saya."Tanya pegawai kesihatan:"Pakcik pakai kondom itu betulkah caranya?"Jawab Pak Pandir:"Saya pakai betul pada tempatnya, cumanya saya ini orang Islam, bila saya tengok kondom itu tidak bersunat,saya pun sunatkanlah (khatankan)..mendengar kata-kata itu..doktor itu terus pengsan

situasi kedua
amir (hok raja lawak tu...hok kecik tuet tu...hok comel lote..ore klate)
zorro,robin hood n AMIR

Pada satu ketika, ada satu pertandingan untuk orang ramai menunjukkan kehebatan masing masing menggunakan senjata. Ada 2 peserta yang dapat masuk akhir, Zorro ngan Robin Hood. Mereka berdua pun pegi la Kota Bharu untuk berjalan jalan sambil mencari idea untuk pertandingan mereka. Sedang berjalan jalan, mereka terjumpa seorang gewe klate yang sungguh cantik.Mereka berdua sepakat untuk bertarung dan siapa yang menang akan dapat gewe tu. Mereka pun memanggil gewe tu dan meletakkan sebiji epal di atas kepala gewe tu. Memula Zorro nak mulakan pertandingan. Dia pun bergerak sejauh 50 meter dari perempuan itu dan membaling PEDANG nya kearah epal diatas kepala perempuan tu. Zuuupppp, terbelah dua epal tu. Perhgggg, dengan bangganye, si Zorro jerit... "I AM ZORRO... .."Kemudian giliran Robin Hood plak. Dia mengambil jarak 100 meter. Kemudian menggunakan ANAK PANAH nye. Zuuupppp, terbelah dua epal yg baru diletak atas kepala gewe klate tu. Dengan jobonye jugak... . si Robin Hood kata... "I AM ROBIN HOOD..."Sedang mereka bertarung, lalu lah seorang penduduk tempatan,amir (bukan nama sebenar) disitu.Dia merasa tercabar kerana dengan senang lenang nye gewe dia nak kena kawin ngan orang luar. So, atas rasa tanggungjawab, dia pun masuk pertandingan tu jugak. Dengan menggunakan sumpit dan jarak 150 meter, kini giliran amir plak. ZZZZUUUUUPPPPP... ... ... ... .!!!! PPRRAAPP.Kena kepala pompuan tu dan mati. Dengan selamba amir kata..."I AM SORRY... .!!"(^_^)
semoga korg terhibur..haha.pape pun,idup kte kdg2 xperlula untuk serius sokmo (slalu)..kdg2 perlu gelak gk...okla...adios!

p/s : ari ni aku bengang sbb staf yg nk aku jupe g terengganu...!haha.esok lak la aku kene jupe die lg...mls tol... (^_^)

1 comment:

  1. malas???hahaha...ak ade 1 keje lagi neh...khas utk ko..heee~~

    ReplyDelete